Kiadó • Stratégia javaslat •
.
Hírlevelek
Google Ads (Visszavezet a konkurencia oldaláról !!!
311 szintetika – SALDO 22.06 kimutatás (•1)
-/-
Elemzés PARTNERTÍPUS (szűrés & négy nézőpont)
POTENCIÁL a 140 legnagyobb városban
Partner/Cikk/Idő/Tér (•2)
OPERATÍV Jelentés A5-ben (•3)
Drága könyvek a webáruházban
Legdrágább sláger cikkek eladása
Készlet kisöprés
• A konkurencia webáruházai •
Termék egyedi nézetek
-/-
Korszerű keresés, +három nézet
Antikvár “Ajax” ➜ sztanó i
Belső információk (státusz)
(A ➜-al jelölt helyeken segítségedre van szükség!)
➜ SALDO adatbázis (22.09.30) feltöltése az FTP-re! ✔️
A megvalósítás fentebb körvonalazódik.
Az elhatárolások és visszavezetésük helyességéről még ➜ nem győződtem meg.
Csik Ildikó megkeresésével próbáltam gyorsítani az eseményeken.
•Több apróság:
Az easyWeb – webáruház összeköttetés kiemelése (megoldása) különösen hasznos lenne.
A tárhely/ shoprenter statisztikákat figyelni kellene. A ’…Gazdasági Szakkönyvek’ FB oldal nem alkalmazza a főoldal ’bit.ly’ technológiát, ami kedvezőbb képet mutat, mint a lájkok!
A Creator adatbázisban nem találom a ➜webáruház cikkcsoportját (+kapcsoló).
Az antikvár, társasjátékok mély elemzése nem szerencsés. Alig van cikk/ eladás – azt lehet mondani marketing célból vannak a palettán.
Keresni lehetne fajsúlyos jelenségeket, pl. a 2015-ös 50mFt növekedés minek volt köszönhető. (Grafikon a lap tetején.)
A Periodika eladások eléggé csavarosak a Tanácsadóknál, mikor a valós db a szöveg rovatban szerepel. Néhány ilyen elem kimunkálása még folyamatban van.
A legrészletesebb a 311 szintetika alapú – SALDO 22.06 kimutatás (•1) újabb változata több interaktív és vizuális elemet tartalmaz.
Alkalmas a bázis/ tény és várható adatok megjelenítésére termék (érték/mennyiség) mélységben, árkategóriánként. A szezonalitás is követhető.
•A terv valószínű nem fog ilyen szinten készülni. 🙁
A Tanácsadó / Kiadó / Informatika esetén használható információkat ad.
(Az összes kimutatásban a bizonylatig lefúrhatunk.)
A Felnőttképzés (Oktatás) a 9-es oldalon N-Idegen naplóból jön nem a számlából.
➜Ezt nem értem?
A SALDO-HORIZONT kimutatásban (•2) felvázolt Partner/Cikk/Idő/Tér/Ágazat bontás saját ötlet.
A teljes Zrt. látképét adja. Máshol bevált. A nagyítós ikonokra kattintva mutatós grafikonokat jeleníthetünk meg. Az adatsávok szemléletes KPI-k.
Az OPERATÍV Jelentés A5-ben (•3) az Ágazatok bevétel/ kiadás bontásban szerepelnek egymás mellett. (Az ikonokból grafikonok további munkalapon.)
Az Üzletfejlesztésnél a Belső teljesítés elszámolásának megjelenítése szükséges lenne.
Itt a legtöbb elem a CRM rendszer exportjából képezhető. ➜Nem lett átadva!
Igazgatósági Operatív Jelentés-ben csak az adott szervezet látszik néhány grafikonnal.
Szükséges a Szervezet,2 kódhoz (login) ➜jogosultságot rendelni egy táblában, hogy mindenki csak a saját adatát lássa.
Így (1,2,3) azt hiszem lefedjük a valós igényeket (specifikáció) és eladható
CREATOR HORIZONT termékhez jutunk.