• Belső Információk és HORIZONT (Creator termék!) •

 Kiadó • Stratégia javaslat •
.

(Háttérben a cégek száma edb.)

Hírlevelek

Partnertípusonként (személyre szabott) hírlevelekkel is érdemes próbálkozni !

Google Ads (Visszavezet a konkurencia oldaláról !!!

311 szintetika – SALDO 22.06 kimutatás (•1)

A konkurencia 10eFt-os könyvcsomagokat készít!

-/-
Elemzés PARTNERTÍPUS  (szűrés & négy nézőpont)

POTENCIÁL a 140 legnagyobb városban

• Térségek megosztása az Értékesítők (Marketing szempontok) szerint •

 

Partner/Cikk/Idő/Tér (•2)

 

OPERATÍV Jelentés A5-ben (•3)
Az árbevétel analitikája ➜ SOVÁNY!

Drága könyvek a webáruházban

Legdrágább sláger cikkek eladása

Érdemes stratégiában gondolkodni, marketing fogásokat bedobni!

Készlet kisöprés

Látható, hogy a régebbi dátum néha nem zárja ki a keresletet. (Újranyomás.)

• A konkurencia webáruházai •
Termék egyedi nézetek

-/-

Korszerű keresés, +három nézet

Antikvár “Ajax” ➜ sztanó i

 

Belső információk (státusz)

(A ➜-al jelölt helyeken segítségedre van szükség!)

➜ SALDO adatbázis (22.09.30) feltöltése az FTP-re! ✔️

A megvalósítás fentebb körvonalazódik.

Az elhatárolások és visszavezetésük helyességéről még ➜ nem győződtem meg.


Csik Ildikó megkeresésével próbáltam gyorsítani az eseményeken.

•Több apróság:

Az easyWeb – webáruház összeköttetés kiemelése (megoldása) különösen hasznos lenne.
A tárhely/ shoprenter statisztikákat figyelni kellene. A ’…Gazdasági Szakkönyvek’ FB oldal nem alkalmazza a főoldal ’bit.ly’ technológiát, ami kedvezőbb képet mutat, mint a lájkok!


A Creator adatbázisban nem találom a ➜webáruház cikkcsoportját (+kapcsoló).
Az antikvár, társasjátékok mély elemzése nem szerencsés. Alig van cikk/ eladás – azt lehet mondani marketing célból vannak a palettán.

Keresni lehetne fajsúlyos jelenségeket, pl.  a 2015-ös 50mFt növekedés minek volt köszönhető. (Grafikon a lap tetején.)

A Periodika eladások eléggé csavarosak a Tanácsadóknál, mikor a valós db a szöveg rovatban szerepel. Néhány ilyen elem kimunkálása még folyamatban van.

A legrészletesebb a 311 szintetika alapú – SALDO 22.06 kimutatás (•1) újabb változata több interaktív és vizuális elemet tartalmaz.
Alkalmas a bázis/ tény és várható adatok megjelenítésére termék (érték/mennyiség) mélységben, árkategóriánként. A szezonalitás is követhető.
•A terv valószínű nem fog ilyen szinten készülni. 🙁
A Tanácsadó / Kiadó / Informatika esetén használható információkat ad.

(Az összes kimutatásban a bizonylatig lefúrhatunk.)

A Felnőttképzés (Oktatás) a 9-es oldalon N-Idegen naplóból jön nem a számlából.
Ezt nem értem?

A SALDO-HORIZONT kimutatásban (•2) felvázolt Partner/Cikk/Idő/Tér/Ágazat bontás saját ötlet.
A teljes Zrt. látképét adja. Máshol bevált. A nagyítós ikonokra kattintva mutatós grafikonokat jeleníthetünk meg. Az adatsávok szemléletes KPI-k.

Az OPERATÍV Jelentés A5-ben (•3) az Ágazatok bevétel/ kiadás bontásban szerepelnek egymás mellett. (Az ikonokból grafikonok további munkalapon.)

Az Üzletfejlesztésnél a Belső teljesítés elszámolásának megjelenítése szükséges lenne.

Itt a legtöbb elem a CRM rendszer exportjából képezhető. ➜Nem lett átadva!

 

Igazgatósági Operatív Jelentés-ben csak az adott szervezet látszik néhány grafikonnal.

Szükséges a Szervezet,2 kódhoz (login) ➜jogosultságot rendelni egy táblában, hogy mindenki csak a saját adatát lássa.


Így (1,2,3) azt hiszem lefedjük a valós igényeket (specifikáció) és eladható
CREATOR HORIZONT termékhez jutunk.

 

• AURORA (demo) tervezés - PowerBI •

U800