Megmutatjuk azokat a részleteket, amelyek alkalmazása révén az
ACTUAL rendszer összes lehetősége kihasználható és cége ezáltal
még több profitra tehet szert !
ÜZLETI ELEMZÉS
200m árbevétel közelében az üzleti folyamatok már elérik azt a bonyolultságot, hogy a továbblépéshez a tartalékok áttekintéséhez elemző / kontroller szemléletmód válik szükségessé. 6-8 kimutatás tanulmányozása havi szinten elengedhetetlen. Látnunk kell a vevők és árú cikkek viselkedését az előző időszakhoz képest is.
Vezetői Műszerfal
A Microsoft PowerBI és az Excel kimutatás(+diagram) olyan eszközök, amelyek vállalati vezetők számára rugalmas, egyszerűen kezelhető formában jelenítik meg az adatokat.
Üzleti nézőpontok
Látnunk kell az összesített adatokat (pl. cikkfőcsoport, vevőcsoport) – azokat kibontva (csoport) ill. a kritikus értékeket akár bizonylat szinten is.
(Egyes esetekben ezen gyűjtők, besorolások átalakítása szükséges.)
Lényeglátás
Meg kell találni a kritikus adatokat egy adott pillanatban amelyekre valóban hatni tudunk.
Tér & Idő
A vevők eloszlását megyénként (esetleg térképen is) megjelenítve láthatóvá válnak az értékesítés fehér foltjai.
Mit tegyünk uborkaszezon idején ? Mely cikkcsoportok melyik időszakban keresettek?
ÜZLETI TÜKÖR
• Vevők viselkedése
Új vevők száma időszakonként. Törzsvevők. Lemorzsolódás. Reklamációk.
• Alvó ügyfelek
Vevői rangsor azon ügyfelekre, akik a múltban törzsvevők voltak, de már régebben nem vásároltak.
• Cikkek kereslete/ kínálata
Új cikkek, sláger, örökzöld termékek. 10 (n) legkeresettebb cikk.
• Értékesítés elemzése
Szezonalitás elemzése. Karácsonyi dömping. Ország / Régiós / megyei eloszlás.
• Forgalom növelése
Üzleti stratégia / taktika. Konkurencia elemzés. Reklámok hatása. Tervezés.
(49.900Ft+áfa)